taman joging2

hai, aku kt kg ni.. Sje blk mengisi mse lapang.. Arini smpai je uma pg td trus elo2 geng A5(rujuk pic kt sidebar) ajk jmpe.. Besh jmpe dorg leh gosip2,huhu~ Tu adalah perkara wajib yg xleh dlpe kn..

Then, ptg tu kazen aku ajk g taman.. g joging senam2, sambil2 leh cuci mate..hikhik.. Kate kua ngn geng pompuan, so pe slhye skali sekala.. klu kua ngn geng pompuan trus jd single n available, huhu~ tgk la pic yg sempat aku snap:



fatin, aku, ifah, yanie



senam2



semangat je


adoyai rosyak buai tuh


Tetibe dtg la jejake perasan merangkap kazen aku jgk, ajk lepak2.. Dgr dr cite nye c pejo ni dpt duit lps berhempas pulas nyanyi 3 lagu, org BN kn,hukhuk.. Pe lg ktorg pau r die suh banje.. Dgn bangge nye die berkate 'eleh, stakat korg ni, no hal la...ckp je nk mkn pe..' Belagak eh ko, aku pau smpai kering ko tuh, da mmg kering kn..hehe

malu2 pandang kamera plak



to pejo--> weh, money tu de balance lg kn...esk tgu aku dtg lg...huhu

ok dat's ol,tata...

4 conteng:

  1. HanaHideaki said...:

    huhuhu..bergosip je memanjang..
    xde keje len yer..??
    ish3...

  1. SYAHIDA said...:

    hana:gosip2 sket,huhu

  1. sahromnasrudin said...:

    wah..rajinnya bersenam..badan sihat otak cergas...klu bersenam, pastikan tempat bersenam tue sesuai utk senaman..jgn plak taman utk kanak2 u ambil utk senaman u juga tau heheheh..jgn mare

  1. SYAHIDA said...:

    sahrom..:elo, tu taman bkn tuk knk2 je okeh


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pkuL berape daTuk harimau

menghitung hari

nuffnang

About Me

My photo
=), ]-), =(, ~(^_^)~..hehe

remedy of me

Followers

gosp gosp

FamiLi

Kawan-kawan

Feveret blog

shop shop cuci mate