5 ari d bkt jalil..

Assalamualaikum w.b.t....

mule2 tgk pic dlu eh, xbyk pn sket je...

aku ngn sam


wana-sam-aku-jaya


wana-sam


arip-aku-sam-wana-so

ekceli mgu lps aku d anta betape kt mimos 5 ari. So, dsuruh pegi aku pn pegi jela.. Ktorg 6 org aku,sam,wana,jaya,arip n so.. Ktorg kne msuk bengkel, repair pape yg ptut,sbb cip2 kt kepale sume da rosak..huhu~

xde la, sbnr nye kt sne ktorg d introduce kn dgn teknologi br.. Penah dgr x, knowledge engineering?... Aku pn br denga je nih..

so, selame d ctu byk gk la input2 yg aku dpt..ekceli teknologi tu ade kaitan ngn semantic web... Ala2 spiderman tuh...hehe..

xsangke plak jmpe ngn membe ukm, adibah bdk TP.. die wakil dr ukm dtg skali ngn dr.shahrul... Yg plg besh kt ctu makanan...besh gile,huhu~ 4 kali mkn.. Muncit da perut ni.. Dan yg ptg dkt ngn umah..hehe

Nway, best la dpt ilmu br...walopn aku agk ssh utk memahami nye...hikhik.. Xpe2 lps ni aku akan memahami nye(skema d cni ye).. Thanks to dr.sheng..

Ok, tu la serba sedikit pengalaman aku.. papai

0 conteng:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pkuL berape daTuk harimau

menghitung hari

nuffnang

About Me

My photo
=), ]-), =(, ~(^_^)~..hehe

remedy of me

Followers

gosp gosp

FamiLi

Kawan-kawan

Feveret blog

shop shop cuci mate