aku kau

Aku kn klo menulis kt blog, aku akan gune 'aku kau'(in ganu=aku mung).. Xbiase duh dengan gaya penulisan saya awak ni. Dah try beberapa kali kot, tp xleh get along. Xkena ngan jiwa..haha~

Tgk blog2 laen dok saya awak saya awak, harusla aku nk jd sopan santun mcm tu. Cam kiut2 comel2 gtu kan. Tp sgtla xkena ngan jiwa aku. Bila membahasakan diri saya awak, semestinya ayat bahasa melayu aku tunggang langgang.haha. Bahasa melayu pon dpt 2 spm, maunya x tunggang langgang.(dah kantoi sume tau)

Bila membahasakan diri ini saya awak, maka kejujuran di hati aku pon kurang. Xtelus kate orang. Ape yg aku nk sampaikan x tersampai. Mcm mane ntah nk ckp, phm2 sendiri la.huhu




Thus, aku disini ingin menyatakan membahasakan diri dgn aku kau adalah serasi dgn aku. Bab kate adlin ngn amy mastura 'serasi bersama'..

Sekian, terima kasih..

tata then

0 conteng:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pkuL berape daTuk harimau

menghitung hari

nuffnang

About Me

My photo
=), ]-), =(, ~(^_^)~..hehe

remedy of me

Followers

gosp gosp

FamiLi

Kawan-kawan

Feveret blog

shop shop cuci mate