B.O.R.I.N.G


I'm now alone at the office. Boring.. Where the hell are you going everybody???... Arini ari jumaat ke ahad??...felik2.. Tgk date, 29/7/2011, ari jumaat btol la tu.. Tp mne sume org pg??..

Bosan bin boring ler.. Nak buat keje pon tade mud. Klo blk, tade ape jgk nk buat. Okla, saye nk lyn youtube k. Td jmpe video matlutfi90, hahahaha..suke la pulek yaw. Then, terjumpe besday song by Tom cat, cuteeee yaw...share kt min, because today his besday. Epi besday yeh.

Okla, nk cont lyn youtube...smbil2 cari keje..haha..peace yaw!!

2 conteng:

  1. ...sarah n... said...:

    kitorg kan pegi exhibition klcc. datang le saneee..haha

  1. SYAHIDA said...:

    klo rjin i.allah dtg...haha


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pkuL berape daTuk harimau

menghitung hari

nuffnang

About Me

My photo
=), ]-), =(, ~(^_^)~..hehe

remedy of me

Followers

gosp gosp

FamiLi

Kawan-kawan

Feveret blog

shop shop cuci mate