caNceL pLan oN sP0t

Ari ahad bersamaan dgn 05/04/09 , aku n wana make plan tuk ke subang arini.. pg besday party ank buah die yg dk subang.. Bwk skali bdk2 5 org neh g subang, ngn baby hadi skali.. Tp, unfortunately t'pakse d cancel kn plan because of kete wt hal... Adoyai, otw nk pg subang kt seri kembangan kete wt hal.. Then t'pakse cancel plan.. Cian bdk2 tuh.. So, ktorg tuka plan g jln2 kt jusco seri kembangan tuh then mkn2, bru blk.. Bdk2 ni pe lg, epi la dpt pg jln2... Kt bwh ni picca yg sempat aku snap...sile la tgk, huhu~...:

dpn jusco, bru je smpai


ats escalator besame 5 org ank


sempat lg g maen game


mak su pn semangat join skali, hehe


siap jmpe ngn bear besa ni, pe nme ntah


tgu mc chicken, lapanye(isna,hadi n sy)


mule2 ingt nk mkn pizza, tp tuka plan ke mcD


syonoknye dpt maen xhengat


adi n bibik corporation


lastly letih sgt smpai ketiduran c hadi ni...huhu

tetibe je arini aku dpt keje bru yg xbertauliah, syok oh jd bibik... bkn stakat sorg bdk je, 5 org skali gus aku rembat... Kpd korg sume try la keje ni... ade lg kosong, nk pakai org skg ni...
hukhuk...

okla, aku pn cm da letih gile ni, tp xgile lg la... so, mo tdo skg....see u...adios

0 conteng:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pkuL berape daTuk harimau

menghitung hari

nuffnang

About Me

My photo
=), ]-), =(, ~(^_^)~..hehe

remedy of me

Followers

gosp gosp

FamiLi

Kawan-kawan

Feveret blog

shop shop cuci mate